Ved at klikke på "Accepter" accepterer du lagring af cookies på din enhed for at forbedre webstedsnavigation, analysere webstedsanvendelse og hjælpe med vores markedsføringsindsats. Se vores Privatlivspolitik for mere information.
A cookie

Hej👋 jeg er Anika Kejser

En Administrative opgaver fra Greve

Om mig

Jeg er kontoruddannet og har siddet med en bred række opgaver, hvilket har givet mig mange gode kompetencer indenfor administration. Så kontakt mig hvis du har behov for hjælp til: • indberetning af løn • oprette personale • fakturering og betaling af regninger • budgetopfølgning • kundeservice over mail • opslag på brugerportal, Instagram, Facebook mm. • optimering og strukturring vejledninger, arbejdsgange, uoverskuelig kontoplaner mm.

Primære service

Virtuel Assistent

Tilgængelighed

10-20 timer om ugen

Lokation

Greve

Minimums pris

300

 kr. i timen

 kr. projekt

 kr. om måneden

Portefølje

No items found.

Kontakt mig

Tak! Din indsendelse er modtaget!
Ups! Der skete en fejl under indsendelse af formularen.