Vi søger at automatisere indsamlingen af beskeder fra vores lyttere.
På nuværende tidspunkt modtager vi forslag til emner, lytterspørgsmål og dyrefacts på alle vores forskellige kommunikationskanaler, og herefter organiserer en medarbejder manuelt alle beskeder ind i et Google Sheet.
Vi kunne godt tænke os en alternativ løsning bygget ind i vores nuværende Squarespaceside.
Indsendelserne skal ske via en dynamisk kontaktformular, der kan skifte alt efter hvilken indsendelse man laver.
Beskederne skal organiseres i en database, hvor vi på podcasten kan få et overblik, og bruge indsendelserne til at inspirere vores research. Databasen kan eventuelt bare være et Google Sheet.
Et plus vil være hvis man kunne bruge noget af den indsendte information til at sende en personlig tak via e-mail, forsinket så den virker mindre robot-agtig.
Så vidt muligt skal brugen af tredjepartsapps mindskes.
Vi har en deadline for opgaven d. 11. august. Budgettet kan diskuteres.
Uddybende spørgsmål besvares med glæde!
Vi ser frem til at høre dit bud.